Ölandia

Tänkte bara också säga att jag drar ju till Öland på torsdag. Mamma och jag åker buss ner och jag tror bussen går klockan 12 från city terminalen. Så jag måste gå upp tidigt!
Vi ska ha midsommarfest som vanligt men den här gången på Öland. Vi får se hur länge jag blir kvar där, stannar minst till på måndag.
Jag har ju också fått en sommar kanin som väntar på mig nere på Öland. Han fick heta Stampe (Jennie kom på namnet). Harald ville jätte gärna ha en, men pappa ville inte bara ha en kanin för han tyckte synd om den då. Så vi hyrde två och den andra blev min. Harald valde två hanar som var syskon. Harald har ringt mycket och berättat hur mycket min kanin skiter och att han tvingas plocka upp de. HAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: j

hahahahaha du e så rolig haha :D:D

2010-06-22 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0