Våran tårta

Idag har jag varit med Tess, Jennie och Kriss. Tess och Jennie kom lite tidigare som att Kriss vaknade så sent. Vi åkte alla ner till skolan för att besöka Hedvig som sommarjobbar där denna vecka. Jag lämnade också min nyckel till skrivbordet och något annat papper som pappa bad mig att lämna. Sen bad jag också om att få nya betyg eftersom att de hade glömt att ge mig mitt matte betyg :S Frågan är bara hur man kan ha glömt att göra det. Fanny i min förra klass hade inte heller fått något matte betyg. Men när jag hämtade posten så såg jag att Linnea min förra matte lärare hade skickat mig betygen. Jag fick MVG i matte, så de betyder att jag nu har 295 eller 300 poäng :D
Jag är nästan helt säkert på att jag kommer in på min linje.
Tillbaka till vad jag gjorde idag. Tessans moppe gick typ också sönder, den började läcka bensin. Så jag fick hjälpa henne köra hem den senare på dagen. Efter ett besöket på skolan så åkte vi till ICA för att köpa visp grädde. För när vi kom hem till mig så gjorde vi pannkakstårta :) Vi tre dubblade receptet och de blev jätte många pannkakor och jätte gott. Jennie knäppte lite bilder så ska sno bilderna från hennes blogg senare när hon har lagt upp dem.
Om en timme ska jag på step med mamma på friskis och svettis. Mamma hade tydligen en gratis bilget där så den ska jag få använda ikväll. Förut när jag har kört step har de inte gått så bra så vi hoppas de går bättre ikväll ;)

Så här var de meningen att den skulle se ut, men rickigt så fin blev den inte, hahahahah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0