Yesterday

Igår kom vi väldigt sent till Martins student, som vi skulle gå på. För mamma satt fast i ett tåg som hade kört över två människor!!!! Hon fick sitta instängd i tåget i typ mer än 2 timmar. De var nära Solna station som de hände. Mamma var typ jätte skärrad över alltihop. De var tvungna sen att evakuera tåget och de fick gå på spåret i drygt 1 km. Hon såg att de bar iväg ett lik.
Så hon kom hem typ jätte sent. Men vi gick såklart över ändå och de blev faktiskt väldigt roligt. De hade världens häftigaste tårta som jag måste visa er (mamma knäppte kort på den). Vi stannade där till 10. De var faktiskt ganska många som var typ 4 år äldre än mig men alla var skit sjysta. De behandlade ej mig som om jag gick i 9 som vissa alltid gör. De gjorde också en lek, en amerikansk. Lite udda och svår men ändå rolig. Jag var såklart jätte dålig på den :S

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7247825.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0