5 zakar

Nu sitter jag och väntar på att tess ska klippa sig. Det är faktiskt ett väldigt mysigt ställe här i kalberg. Vi kom lite sent hit men det var på grund av att tåget stannade i Solna i 15 minuter. Ett tåg mot Arlanda var tydligen tvungen att evakuera för någon anledning. Så vi kom lite sent hit men det gjorde inget. När tess har klippt klart sig så ska vi dra in till stan. Där ska vi möta jennie och fika och shoppa. Jag har ju inte träffat jennie på evigheter!!! För vi har ju gått om varandra hela tiden. Hon hade ju sportlov förra veckan och jag har ju sportlov den här veckan. Och det är ju typ ingen i min klass som har sportlov "/ Jag åker ju också till Öland imorgon. Så buss resan tar cirka 6 timmar, för vi åker 4 och är framme 11. Men sen är det ju också en mat paus på typ en timme. Nu hoppas jag att tess ska bli klar snart, för jag orkar inte vänta mer :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0