I like to walk

Idag hade vi nationella prov och det gick väl sådär. Jag tyckte att hör grejen var lite svår, fick tankar på annat. Vi får hoppas att det gick bra "/
Min grupp hade också hk idag och vi bakade. Blev massor av bakvärk och gud vad jag var mätt när jag lämnade det rummet. Men gott var det :)
När jag kom hem var ju harald hemma och han började gnälla och hade tråkigt och ville göra något. Men det klarade jag inte så jag gick till hedvig. Vi tog en lång promenad runt i Viby och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Man blir också så glad av att gå ute som att det är sol ute. För när det är sol så smälter snö och när snön har smält kommer våren och efter våren så kommer sommaren och under då blir det sommarlov :D
Imorgon ska vi till riksdagen. Jag vet inte vad vi ska göra där men det kvittar, vi slipper ha lektioner. Vi ska också äta på Mc till lunch. Om vi har tur så slipper vi ha en lektion när vi kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0