I love vacation

Gud vad det är skönt att vara ledig. Jag har en hel vecka framför mig. På onsdag åker jag ju till Öland och tack och lov så åker vi buss. Min familj stannar hela tiden när vi åker bil till öland, antingen ska vi äta eller sträcka på benen eller någon annan irriterande anledning.
Idag har jag bara slappat och tagit det lugnt. Har städat mitt rum som min mamma har sagt att jag ska göra ett tag nu och sen typ haft en liten spa dag. Manikyr, pedikyr, ansiksmask och så och jätte skönt var det :D
Ikväll är det ju också jätte många bra serier som jag längtar till :P
Det är också min tur att göra mat idag, så jag ska göra min specialare TACOS!!!! Älskar tacos och det är ju också så enkelt att göra.
Sen fick jag också höra att vi ska åka till Spanien i maj. Eller det är inte helt säkert men ganska säkert i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fia<3tacos forever hihhihihi :D:D:D:D::D

2010-03-09 @ 10:16:29
Postat av: Hedvig

Jag trodde inte du gillade att åka buss till Öland, :P haha

2010-03-09 @ 10:17:02
URL: http://amenyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0