I´m the best

Igår på gympan så gjorde vi gruppövningar. Först körde vi doppboll och de lag som vann fick alla ett poäng. Sen bytte man lag och så körde man någon annan sport och om ens lag förlorade så fick man inget poäng. Och den som fick mest poäng i klassen vann och skulle få ett pris. Jag hade åtta poäng och ledde men det var en gren kvar och det var att man skulle stå 90 grader mot en vägg. Den som stod längst skulle få 5 poäng den som stod näst längst skulle få 4 poäng osv. Och gissa vad jag vann och jag klodde alla i klassen. Vi måste ha stått där i typ 4 minuter eller mer. Och när jag skulle resa mig upp kunde jag inte gå. Det var en läskig känsla. Jag är ganska imponerad över mig själv. Vissa i klassen tränar ju typ fotboll 5 gånger i veckan och jag tränar ju typ bara två i veckan ibland inte ens det. Jag fick i alla fall en daim som pris :)
Fick faktisk ingen träningsverk i låren, fick lite i vaderna men var kanske för att jag också tränade på kvällen med Kriss. Vi gick på boxercis och det var jätte roligt. Men kriss är ju längre än mig och har säkert lite mer muskler så en gång flög jag när han boxade på kudden jag höll i. HAHAHAHAHA
Var ganska trött den kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0