I väntan.......

Hann ej skriva igår eller jag höll på att skriva ett inlägg men sen kom hedvig och då glömde jag bort ;)
Igår fick vi ju gäster, det var mammas kompis och hennes barn (som var i min ålder). Båda mamma och hennes kompis är typ typ tränings galna, så dem tyckte de skulle vara trevligt att gå på en promenad på järvafältet. Ja så det tvingades jag göra..... Så vi gick typ till natur cafet och fikade där. Jag måste bara säga att det var skit kallt!!! Det kändes som om vi var ute i evigheter. De var i alla fall här typ i några timmar.
Sen kom hedvig hit och vi titta på massor av klipp från tokio hotel. Och jag har faktiskt insett att Tom är jätte söt!!!! Sen gjorde vi också bland annat en jätte god smothie :D

Imorse så vaknade jag med ett ryck, för jag fick jätte mycket kramp i vaden. Asså gud vad ont det gjorde och jag vet inte ens varför jag fick det. Helt konstigt alltså. Sen efter det kunde jag inte somna om :(
Fick också veta igår att vi skulle få gäster idag igen! De ska typ komma när som helst. FAST barnen skulle kanske inte följa med. Jag hoppas på det. För en 4 och 7 åring är inte så roligt så här tidigt på morgonen.
Blev skit irriterad på min mamma för det, för hon tror att jag kan hela tiden eller hon förväntar sig det. Och sen bokar hon in så tidigt på morgonen. Man är ju inte vaken så tidigt, eller okej undantag idag för mig.
Jag kanske också gå på bio ikväll, alicie i underlandet,  fast då vill jag se 3D och de var utsålt :(
Får se hur det blir. Nu ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0