I want to ride

När jag var på öland så fick jag också veta att min granne hade tre hästar. De står jätte nära oss och hon frågade om jag hade ridit och jag sa ju såklart ja (för det har jag ju men kanske inte så länge bara typ ett år). Och hon blev jätte glad och positiv och sa att jag fick rida om jag ville. För hon hade inte så mycket tid till det. Var ju bara det att jag red för ett väldigt långt tag sedan :S Men det skulle ju vara fett roligt att kunna rida typ i skogen eller så på öland. Men hon fattade ju typ inte att jag bara hade ridit lite eller hon frågade aldrig om det.
Så jag ska följa med Frida när hon ska ta hand om Dior, så att jag inte gör något fel när jag väl ska rida på öland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0