In school

Sitter nu här med en dator och pluggar so. Eller vi pluggar inte för vi orkar tyvärr inte. Men vi borde för vi har ett jätte jätte stor so prov vecka 15. De är ganska långt dit men våran lärare är snäll och låter oss plugga inför provet.
Efter denna lektion är det bara en lektion kvar och sen slutar vi :)
Då ska vi plannera inför Discot som vi måste annordna på elevens val. Men som att mina förälldrar tvingar mig till Öland så kan jag ej gå på det :) Så vi åker direkt efter skolan på torsdagen. Jag kanske till och med måste ta ledigt en lektion för min mamma vill komma fram typ 8 :S
Så det känns ju inte så trevligt att på direkten när vi har fått påsklov sätta sig i en bil. Med min jobbiga familj som stannar typ 7 gånger på vägen. Därför föredrar jag att åka buss. Jag gissar på att mamma och jag åker hem från Öland på tisdag.
Nu ska jag försöka plugga lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0