It is in my head

Hej denna låt har satt sig på mitt huvud, love it.
Hedvig och jag har världens olika musik smaker. Vi tycker att varandras låter är deppiga och vi försöker alltid att motbevisa varandra. Men är det bara jag som känner mig deppig om jag lyssnar på typ Tokio Hotel låter ?
Eller Hedvig har väl visat mig att det finns låtar från Toki Hotel som inte är deppiga. Hedvig har också fått mig att inse att Tom i Toki Hotel är jätte söt. Men jag tycker däremot att Bill är ful men sen fick jag veta att de var enäggstvillingar. Men Tom har så häftig stil jämför med Bil och han är också för smal. Hedvig och några andra var på Tokio Hotel konseren och Hedvig har bombat mig på information. Så nu vet jag sä jäkla mycket om dem fast än att jag inte gillar deras musik :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0