Klantigt.....

Hedvig kom också i sista minuten med på vår promenad. Vi gick typ runt lite överallt i Viby och bara snackade. Hedvig och Alicia drog hem till Alicia men var så trött så jag drog hem. De skulle också jobba lite på spanska artikeln som jag redan gjort.
De var ju också säsongs premiär på gossip girl ikväll. Och jag trodde att de började klockan 8 men de började egentligen klockan 7. Men jag har hittat att de är repris imorgon klockan 11. Tror jag sover då men annars får jag väl be Harald sätta på inspelning. Såg i alla fall klockan 7 på Projekt Runway. Det var sista avsnittet på säsongen och Irina vann. Jag tyckte egentligen mycket bättre om Carol hannahs kollektion men Irinas var också bra.
Det stod mellan dessa tjejer, Althea, Irina och Carol hannah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0