Kort dag :D

I dag hade vi sovmorgon till 10, vilket var väldigt skönt. Sen hade vi en lektion, sen lunch och ännu en lektion och sen slutade vi. Vår elevens val lärare var typ sjuk och ingen visste vad vi skulle göra så vi fick sluta :)
Vi var ju också i runan i dag och det kändes inte allt för konstigt.
Sen är det ju typ värsta snö oväder ute. Fick ett sms från tess precis när jag hade vaknat om det och jag blev inte glad. Det snöar fortfarande ute :( Jag som trodde att snön höll på att smälta.
Ikväll blir det nog träning med tess. Mitt band är ju slut men jag ska typ få ett av tess. Men ikväll måste jag också passa harald för mamma ska typ ut med sin kompis eller så. Sen är det också 90210 och Melrose place ikväll :D och det får man ju inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0