Monday again

Måndagar är egentligen väldigt lugna. Vi har tre lektioner och lunch men vår lärare på elevens val är alltid sjuk så vi får alltid komp. Så två lektioner och lunch skön dag. Men behövde ändå plugga inför no provet på torsdag. Men såklart så kunde jag inte fokusera alls och jag kände att jag höll på att bryta ihop för att jag ej kunde fokusera. Så istället ställde jag mig och bakade chokladrutor, var ju ändå godis sugen. De blev jättegoda och jag åt nog lite för många men gott var det :)
Nu börjar svenska hollywoodfruar och de får man ju inte missa :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Tänkte se om det funkar att skriva från mobilen

:)

2010-03-24 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0