SKOLA

Skolan rullar på och vi blir färre och färre för varje dag. Fler ska på sportlov och imorgon är vi bara 6 st!!!! Frida erbjöd sig att baka till alla så imorgon blir det kladkaka :D
Ska också hålla min spanska presentation imorgon, vilket jag inte känner mig bra på. Jag är inte nervös men hur kan man vara nervös om man ska stå inför typ 6 pers ???
Efter skolan vill mamma jag ska komma in till stan och typ titta på hennes nya jobb och ta en fika med henne. Nappar inte riktigt på idéen...... Gör hellre något roligt with my friends :P
Är också jätte trött. Men det som är konstigt är att jag aldrig kan somna när jag går och lägger mig. Och sen ligger jag där typ i några timmar och försöker sova. Försökte att gå lägga mig tidigt igår men lyckades såklart inte. I don´t know what to do, I´m so tired!!!

JUST DET!! Vet ni vad som har hänt i runan idag? Jo det läcker in vatten från taket..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0