Uppsala imorgon!!!

Var med frida och alicia idag efter skolan. Gjorde också min spanska presentation i skolan idag och han gillade den :D Sen fick jag också veta att det är bara jag och fanny som ska tävla imorgon i uppsala. De andra ska bara heja på oss. Så jag känner jätte mycket press och är jätte nervös. Om vi vinner går vi vidare till Malmö. Allt ska också typ vara muntligt också vilket jag är orolig för. Men det får gå som de går. Jag vill i alla fall tävla och jag ska göra mitt bästa :)
Vi ska åka med bussen som går 07:24, så jag måste upp väldigt tidigt imorgon. Jag hoppas att tågen inte är sena eller så. Vi får hoppas att sl är på våran sida :)
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0