190509

Idag var en bra dag på min prao. Alla är verkligen jätte trevliga och glad, de har också en så bra stämning där. Kom faktiskt på mig själv med att inte vilja gå hem. De var så roligt och många patienter kommer ihåg mig och jag har lärt känna många. Jag känner nu att jag vill bli något inom sjukvård typ läkare.
Efter min prao åkte jag diket hem. Alicia var tvungen att åka in till hovrätten i gamla stan. De skulle typ hållas något möte där eller så. Det är ju inte så roligt att gå i butiker själv, så jag bestämde mig för att åka hem. Sk istället åka en sväng till stinsen eller kista med mammi för att köpa en resväska till mig inför Spanien. Vi ska nämligen bara flyga med handbagage och dem får bara vara vissa längder. En sådan väska har vi inte hemma, så det blir ut och köpa en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0