:)

Idag har jag gjort mycket. Jag har gjort det ena och det andra. Jag sov först ganska länge och bara tog det lugnt på morgonen. Sen drog jag ut och sprang 5 km och det var ett misstag. De var jätte varmt och jag höll på att dö. Jag hade inte heller druckit så mycket och det var jätte jobbigt. Så de ska jag inte göra igen. Efter det blev det dusch och sen solade jag. Jag tänkte att de vore smart att få lite färg på sig, men jag misslyckades. Jag har också packat mycket idag. Det har bara gått så jäklar segt. Jag har faktiskt inte packat klart helt. För jag får inte igen min väska, så mamma ska hjälpa mig med det imorgon. Sen måste jag också väga den. Jag har faktiskt mycket kvar och jag borde ordna det. Problemet är att jag orkar inte. De får bli imorgon istället.
Jag åkte också till Sollentuna centrum för att köpa ett par jeans shorts som jag har spanat på länge. Hinner inte lägga upp en bild eftersom att min kamera måste ladda tills imorgon. Lägger upp en bild senare. Mamma skulle ju bort så jag var tvungen att åka kommunalt vilket var jobbigt. Jag hämtade också min kamera som hade kommit till ICA posten. Den är jätte snygg och man kan zooma 8x vilket många kameror inte har :)


Imorgon åker ju vi till Spanien imorgon och man måste få mycket gjort till dess. Flyget går typ 4 i Skavsta :( De var typ de billigaste alternativet så det fick bli det. Vi ska också åka en flygbuss dit och det tar väl en timme. Skulle hellre velat åka bil men ingen av föräldrarna ville köra. Jag är i alla fall jätte taggad inför resan och allt kommer att bli så jäklar kul. Jag ska också försöka få lite färg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0