Finally

Har precis kommit hem från Sollentuna. Efter våran proa så drog alicia och jag till subway och åt en macka. Vi valde en ganska konstig mix men den blev ändå god :)
Alicia och jag har typ delat på allt känns det som. Vi delade på maten igår och idag. Vi tänkte ekonomiskt och sen var ingen så jätte hungrig heller och portionerna är ju jätte stora. Det blev också shopping idag. Jag köpte en jätte söt handväska från Charmant. Ska lägga upp en bild på den. Jag var också på jakt efter ett par jeansshorts men hittade tyvärr inga :( Måste verkligen ha ett par innan jag drar till Spanien!

Nu ska jag dra ut och springa med Alicia och Jennie. De ska typ komma till mig nu och sen blir det en runda på 5 km. Jag har inte tränat på en månad och jag är orolig för hur det ska gå. Sen är det också så varmt ute och de gör det ju bara ännu jobbigare :S

Här är min söta väska. Kanske inte världen bästa bild men den får duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0