Hate it

Vår elevens val lärare var typ sjuk så vi fick komp på denna lektion :)
Bara bra det för jag måste plugga! Pluggade lite igår men blev mest en lugn dag förutom att mamma tvingade mig att hjälpa henne städa hela huset.
Har ett svenska prov imorgon som jag ej har tittat på. Och ett so prov på andra världskriget. Ganska intressant men jag måste typ få bra på det här annars kommer min lärare att sänka mig :(

En positiv sak är ju att vi går bara 2 dagar till i skolan sen har vi prao och Kristihimmel. Men under kristihimmel ska jag till Öland. Min pappa åkte igår och min brorsa och mamma åker imorgon. Sen åker jag på onsdag kl 2. Så jag måste ta ledig lite från skolan för att hinna med bussen. Tydligen ska en familj från Spånga hälsa på oss och typ kanske sova där någon natt :P
Gissar på att vi kommer hem på söndagen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0