Home

Nu är jag hemma igen. Alltid skönt att komma hem som uttrycket "Borta bra men hemma bäst"
Men bussen blev väldigt försenad. Vi fastnade i köer och vi kom en timme försent hem. Inte så roligt men ja man kan ju inte göra så mycket åt det "/
Imorgon blir det prao. Alicia ska ju också jobba i Sollentuna som mig och vi jobbar typ exakt samma tider. Jag har alltid tyckt det har varit roligt att prao. Man slipper läxor och allt sådant och man får göra något annat än att sitta i en skolbänk hela dagen lång. De sa på min prao att jag skulle få typ kläder jag skulle ha på mig ? Vad de nu innebär. Men de är ju typ ett sjukhus så..... Vi får se imorgon.
Börjar 9 så jag får gå upp tidigare än vad jag skulle egentligen gjort. Skulle ju börjat 10 om gick i skolan. Nu ska jag läsa vr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0