Nu drar vi snart

Nu är allt klart om jag inte har glömt något.
Egentligen skulle jag ut och springa med Jennie och Alicia idag, men båda hoppade av av olika anledningar. Så jag ska nu gå ut och springa. Vi får se om jag orkar att springa 5 km, annars får det bli den korta rundan på 3 km. Fördelen med att det är vår/sommar är att man kan ju springa senare på kvällen. De är ju typ ljust jätte länge. Nackdelen är att det är fullt med mygg tror jag det är i skogen. Jättejobbigt när man springer för man får dem alltid i ögonen eller i munnen.

Förresten hände en jätte tråkig sak på praon idag. En patient dog. Jag hade varit där hos henne och sköt om henne tidigare i veckan. Man märkte redan då att hon var jätte smal och åt knappt och bara låg i sängen. Hon gick i alla fall bort inatt.....

Kommentarer
Postat av: jennie

neeej vad hemskt :(

2010-05-20 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0