Så skönt

Kom precis hem från springningen. Man kan säga att vi sprang lite konstigt. Vi stannade typ halvvägs och körde intervall träning. Så jag tror vi sprang lite mer än 5 km men så gick vi också en bit. Men gud vad skönt det känns nu efter. Jag förstår verkligen nu varför jag gillar att springa. Känslan efter är otrolig! Jag behöver bara någon som pushar mig och de gör mina vänner så bra. Ska verkligen komma igång med träningen nu har jag bestämt mig för. Vi ska ju springa vårruset den 1 juni och det är ju jätte snart. Så jag träna min kondition tills dess. Vi bestämde att vi ska springa på torsdag igen.
De är ju sen så mycket roligare att springa med någon. Man kan ju prata medan och de blir inte så ensamt. Anledningen till att jag inte har tränat på ett tag är nog för att de har varit så mycket läxor. Man hinner inte då och sen är man trött efter. Sen vill man ju också vara med kompisar och bara ha roligt.
Nu ska jag gå ner och äta köttfärssås och spagetti. Sen blir det Uggly Betty och DH.
SEE YOU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0