4 Oktober

Idag hade vi kopertest på gympan. De gick ganska bra för mig fast än att jag inte har sprungit på ett tag nu. Vi sprang 2,4 km och jag sprang det på 11:22, så jag tror att det är en ganska bra tid. Kom också in först av alla tjejer :)
När jag kom hem glömde jag helt bort att vi hade matte prov, kom på det typ efter 1 timme. Så blev lite plugg. Jag känner att jag kan de men ändå inte, fattar ni ?
Mamma skulle sen dra till Kista och klippa sig, så jag följde med. Så nu har jag äntligen klippt mig :D De blev också lite shopping såklart, tänkte lägga upp bilder senare.
Så nu har jag ångest över att jag inte alls har pluggat matte. För jag kan ju inte vissa saker, men jag känner att jag på ett sätt inte bryr mig.... Vi får se hur de går, ska nog titta igenom matten snabbt nu ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0