Good day

Idag blev de bland annat träning med Linda på friskis och svettis. Vi körde ett pass som hette medel där man typ körde styrka och kondition. De var jätte kul och de var jobbigt, så de kommer vi absolut att göra om igen :D
Jag tog ju bussen dit och hade lite svårt att hitta dit fast än jag har varit där många gånger förut. Men jag brukar ju alltid åka bil eller moppe dit, eller snarare fått skjuts av någon som har bil eller moppe ;) Men jag hann i alla fall i sista minuten men jag råkade typ ta världens omväg. Fick springa lite som vanligt ;)

Bussen hem fick jag vänta på ett tag men den kom såklart till slut. De var en tjej på bussen som stirrade väldigt mycket på mig och sedan flyttar hon sig närmare mig. Creepy. Men till slut frågar hon om man ska trycka på stopp knappen för att busen ska stanna! Förvånad som jag blev jag typ lite stum men svarade till sist ja. Måste ju varit första gången hon åkte buss. Hon såg rätt vilsen ut också men hon var ju typ 11 år! Borde man inte veta sådant då ?

Blev att jag gjorde hamburgare till middag i alla fall, de blev skit goda :) Nu måste jag komma på vad jag ska göra ikväll :P Ska se runt och se vad roligt som händer ikväll och så får vi se vad jag gör. Ha en awesome kväll allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0