I know

Fredag
Efter skolan drog jag, Gabbi och Linda hem till Gabbi. Gabbis kompis Elin kom också sen och tillsammans bakade vi en kladdkaka som blev lite misslyckad. Smeten rann liksom ut ur formen när den stod i ugnen, men den var ändå god :) Linda och jag stannade också på middag där, det blev min favorit TACOS :D Hanna kom också senare och joinade oss. Gabbi hade också en skit roligt/läskig massage stol som vi satt i mycket. Den var jätte läskig att sitta i från början, man var verkligen tvungen att slappna av för att de inte skulle göra ont. De blev sedan godis, mer kladdkaka och kakor, så när man gick därifrån var man som en köttbulle :D

Lördag
Jag vaknade och kände mig jättepigg och sprallig. Klockan var då inte så mycket och jag hade absolut ingenting att göra, så jag gick ut och sprang. De var typ flera veckor sedan jag sprang senast. Jag har typ inte pallat att gå ut och springa förut men just idag kände jag mig taggad. Jag sprang 1 mil.De kändes jättelätt att springa och det kändes som om jag flög fram, hahahah :)
Efter det slängde jag i mig lite mat och sedan drog jag till Sollentuna centrum med Hedvig och Kriss. Jag hittade ingenting men Heddig och Kriss hittade däremot en del saker. När vi drog hem så ösregnade de ute, och vi hade ju kört moppe dit. Så vi blev alldeles dyngsura och kalla. Så vi bombaderade oss med filtar och varma kläder hemma hos Kriss sen.
På kvällen blev de filmkväll hos kriss med några people. Vi såg Year One som var väldigt konstig och inte så bra. Var mycket roligare med borat som vi såg efter :D

Söndag
Vaknade och drog ut och sprang 9 km, vilket var väldigt osmart eftersom att jag hade svag träningsvärk. Så nu har jag jättemycket träningsvärk i låren :( Men jag får väl skylla mig själv.....
Efter de var jag med Jennie och Tessie. Vi gick typ runt i Viby och bara snackade om allt mellan himmel och jord ;)
Jag känner mig däremot inte så utvilad, så jag får väl passa på att slappa nu. Ska se om de finns något bra på tv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0