Kallt

Gud vad jag fryser. Jag har typ satt på mig ton av kläder men blir ändå inte varm. Jag tror en förkylning är på gång eftersom att min näsa rinner hela tiden och jag nyser jätte mycket. Jag fick typ en nysattack efter skolan och mina ögon började typ rinna. Funderar på om de var en allergisk reaktion, eftersom att de kittlades i min näsa också. Jag tror att de var gympan som orsakade allt. Vi körde rugby på gympan, utomhus, och de var jätte kallt....
Försökte gympa efter de men gick inte alls bra, blev bara 13 minuter på trampmaskin "/ Jag blev sedan med tvingad till affären för att handla mat, som att pappa inte vet vad vi vill ha till middag.
Nu borde jag egentligen sätta mig med läxor men min hjärna bara skriker nej, så jag tror jag lyssnar på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0