Måndagen

Idag har varit typ en vanlig dag i skolan förutom att jag och några till drog till Sollentuna centrum på hålet. Vi gick i lite butiker och åt kladdkaka. Jag har börjat bli så onyttig på senaste tiden, hahahaaha :D
Men var lite nyttig och tränade när jag kom hem :)

Imorgon har vi friluftsdag och då ska alla i årskurs 1 gå en mil på järvafältet. De ska tydligen regna också, så vi får se hur de går :S Vi börjar klockan 9 så vi missar våran sovmorgon. Men vi kommer ju att sluta typ klockan 12-1 så de e ju skönt :) Man ska tydligen orientera på järvafältet och de e ju jag bra på. Jag har ju sprungit och gått där jättemycket ända sedan jag var liten. Så min grupp borde vara glada som fick mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0