Medelbra

Heloj allihopa. Har precis kommit hem från friskis och svettis där jag körde medel med Linda :) Super roligt men jobbigt, tränaren körde ganska hårt och man fick inte så stilla 1 sekund. Men de känns jätte skönt nu efteråt.
Imorgon måste jag gå upp extra tidigt. För vi ska orientera på gympan och vi ska träffas vid Edsbergs sportfällt. Jag som trodde vi var färdiga med orienteringen.... Men orientering är faktiskt roligt om man hittar ;)
Sen på måndags gympan så ska vi köra koper testet (vet ej om de stavas så). Men då ska man springa 2,4 km under 15 minuter. De är typ inte alls bra om man kommer över 15 minuter, typ dåligt för hälsan. Jag tycker ändå de känns som om jag kommer att klara det. Frågan är bara om jag gör det på en bra tid :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0