Ny månad

Hejsan!
Idag var det en kort dag i skolan, vi slutade nämligen klockan halv 1. Så jag och några till från klassen drog till ett café, i Sollentuna, som började på b någonting... De var i alla fall jätte mysigt. Där tog vi en fika och jag tog en kladdkaka som var jättegod. Efter det drog vi hem.

Sen när jag hämtar posten gissa vad som ligger där? Jo jultidningar. Inte jultidningar jultidningar utan sådana där företag som vill att man ska sälja deras saker till julklappar. Inte världens bästa på att förklara men skit samma. De e september och dem kommer ut nu! Men Harald ska i alla fall sälja sådana, inte nu såklart han ska vänta i typ 2 månader. För vem vill köpa julklappar nu ?
Men Harald har lovat att jag kan få pengarna han tjänar om jag går med honom till några hus. Jag ska inte stå med när han plingar på dörren, men stå kanske 15 meter bort. Och om han säljer mycket får jag mycket pengar. Så jag är happy :) Världens snällaste lillebror har jag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0