rullar på

Dagarna bar rullar på och de går så snabbt!!!
Igår kväll var jag jätte jätte trött så jag somnade klockan 10 och så vaknade jag klockan 9 av att min väckarklocka ringde. Så jag sov 11 timmar, de ni ;)
Skolan flyter på och de går bra. Vi har typ inga läxor eller jo en till imorgon men den e inte jobbig. Vi kommer typ ha det så här hela period ett känns det som. Men på torsdag ska vi ha fys test på gympan som är 2 timmar lång !! :O
Jag ser absolut inte fram emot de och jag e nervös, alla i gruppen verkar ju så snabba.

Mamma tjatar också på att vi ska åka till Hudiksvall i helgen, eftersom att de e typ en väldigt stor marknad då. Men jag e väldigt tveksam om jag vill. De kommer att bli mycket att fara och flänga och träffa släkt......

Kommentarer
Postat av: jennie

nej fia du får inte åka :( helgerna är den enda tiden vi kan träffas så du e lixom redan uppbokad vare sig du vill eller inte hehe :)

2010-09-07 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0