This was my day

Idag slutade vi väldigt tidigt så Karin följde med mig till Viby för att se hur de såg ut där. Så vi gick typ runt i Viby typ ett tag och bara såg oss om och snackade. Karin hade ju aldrig hört om Viby förut men nu vet hon hur de ser ut ;) Men sedan kom jag på att jag skulle ju ner och vaccinera mig. Så Karin och jag drog ner till Norrvikens vårdcentral där jag skulle vaccineras. Tjejen som vaccinerade mig var lite konstig och hon var verkligen på Karin att hon också borde ta sprutan. De gjorde lite ont men inte så mycket. Jag måste däremot ta en ny om två månader :(
Efter de drog vi runt typ i Norrviken ett tag. Men de fanns ju inte så mycket att se så vi drog till Stinsen. Vi missade däremot att hoppa av vid Häggvik, klantiga som vi är. Men vi kom till Sinsen i alla fall där vi mötte upp Linda.
De blev fika på waynes där. Tog såklart de goda sconesen :D
Kom hem efter kl 6 och då var de läxor som gällde. Men blev inte plugg så länge för jag känner att jag kan och orkar inte. De får gå som de går imorgon på so debatten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0