Want to fix it

Vi gjorde massor av test i svenska ex läsförståelse och med mera. Min svenska har väl aldrig varit bra och jag har ju alltid haft problem. Men efter lektionen bad läraren mig och Gabby att stanna kvar. Och då sa hon att vi hade inte så bra på vissa delar och att vi skulle gå till Siv Rune för att diagnosera. Så vi ska tydligen göra mer test för att se vad de kan bero på :S

Resten av dagen var väl bra :) börjar komma in i rutinerna. Nej just det en sak, de var skit många som var sjuka. Vilket bara kan bero på att vi badade. Fast jag är säker på att många utnyttjade de som en ursäkt. Men de var väl ändå lite skönt att vi inte var så jätte många på lektionerna :P
Jag är också impad över att vi fick kebab med bröd idag, de trodde jag inte om rudbeck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0