what can go wrong?

Idag har dagen varit väldigt bra. Allt har typ flutit på :D
Gympan var väl sådär min lärare sa att jag hade dålig kondition! Eller han sa det inte så men han antydde de, han sa "Du kanske borde öva upp din kondition". Vi gjorde puls test, alltså man skulle själv mäta pulsen och komma fram till massa värden. Jag borde egentligen sagt att jag tränar ganska mycket och att jag knappast har dålig kondition men jag blev så stum av förvånan. Men jag litar inte rickigt på de man fick fram. De var väldigt krångligt och ingen tog de så seriöst.

Efter de så fick Gabby och jag skynda oss för att gå till Siv Rune ;) Vi gjorde ett dyslexi test och de var speciellt. Jag tyckte de var ganska svårt faktiskt. Men vi ska typ dit imorgon igen för att få reda på resultat och så.

Senare var det so och där har vi delats in i olika partier, jag är kristdemokrat men tre andra. Vi ska ha en debatt med klassen och då ska vi veta vad dem står för i olika frågor. Jag tycker faktiskt de ska bli roligt att sitta där och argumentera. Min lärare kom också fram till oss och typ frågade de om vi var okej med att vara kristdemokrater. Vi bara va ? Hon sa att kristdemokraterna brukar ju få stå på sig mycket och bli påhoppade i debatter. Men hon hade valt ut oss speciellt för hon hade fått intrycket att vi var starka personer som kunde argumentera och stå på oss och inte ta skit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0