The one

Nu ska jag göra Jennie glad genom att börja blogga igen. Fick sådan lust att jag tänkte att jag kunde slänga in ett kort inlägg ;)

Dagen har varit väldigt kort kan man säga. Min första lektion var engelska och den började 12:40 så jag hade lång sovmorgon. Den höll bara på en halvtimme och sedan fick vi sitta och vänta i 40 minuter på vår andra och sista lektion för dagen. Sista lektionen var som sagt drama och den var också jätte onödigt. Vi var två och två och satt och läste stycken från olika pjäser. Så helt enkel en jätte onödig dag.

Imorgon har matte nationella och jag e så jäkla nervös. Har pluggat nu lite sen jag kom hem men nu tänker jag inte plugga mer. Sen ska jag också få tandställning imorgon på underkäken och spänna på överkäken. Jag gissar på att jag kommer att vara jätte öm i munnen efter det.
Sedan på kvällen blir det jobb "/ Jag skulle egentligen ha gått på en teater med min drama grupp men jag hittade ingen som ville byta jobb tid med mig. En ännu mer irriterande sak är att jag inte vet vilken tid jag jobbar. Jag skulle enkelt kunna kolla upp det men McDonalds hemsida e nere pga problem så jag kan liksom inte titta upp det. Så jag ber verkligen att det kommer att funka tills imorgon i alla fall. För annars måste jag ringa till min chef och fråga och hon skrämmer mig :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen haha xDxD <3<3

2011-05-17 @ 07:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0