happy

Jag tittade precis mitt schema i sommar och min semester ansökan beviljades så nu är jag ledig hela juli :D Jag trodde verkligen inte att den skulle gå igenom men det gjorde den. En annan sak som jag är glad över är att jag börjar klockan 1 imorgon. Dem andra börjar klockan tio i 2 men jag ska gå och prata med min studievägledare. Jag vill byta några av mina kurser och så ska jag byta till krim. Känner att natur natur inte är något för mig.

Imorgon är det också fredag och veckan har gått så snabbt!!!! Jag hoppas det blir sol imorgon för då ska jag linda och gabby gå och bada. Men enligt prognoserna ska det regna, så jag hoppas prognoserna har fel "/

Nu måste jag skriva min so uppsats som jag har skutit upp så länge. Det kommer säkert ta mig några timmar men det är min sista läxa för det här läsåret!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0