helloj

Igår jobbade och jag och jag fick stå i mcdriven. Det var jätte roligt men skit svårt, man ska ta betalt samtidigt som du pratar med någon på telefon. Men till slut så fick jag till det ganska bra. Sedan så kom också Erik Grönwall från idol och beställde, hahah :D
Idag hade vi en lektion, som var väldigt onödig eftersom att jag inte kunde koncentrera mig. Efter de drog jag med Karin till Sollentuna och shoppade lite. Efter fixade jag äntligen min tandställning, så nu är allt på plats igen :)

Nu sitter jag här med min feta kemi bok och pluggar. Jag har kursprov om en vecka på 220 sidor, så jag har smått panik. Det är så mycket som man inte kan och inte kommer ihåg. Hur ska det här gå ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0