Måndag

Fick reda på att jag fick vg i engelska och mvg i drama, väldigt nöjd.
Sedan jobbade jag och jag skulle fått skjuts hem av pappa men det blev inte så. För jag fick först sluta lite senare pga kunder som ej kunde bestämma sig och sedan stämmde inte min kassa heller. Det var 100 kronor för lite. Så jag fick skriva på papper att det saknas pengar och det var inte alls roligt för det känns som om dem tror jag har stulit vilket jag verkligen ej har!!!! Härdan efter ska jag vara skit noga med att titta så att jag ger ut exakt växel tillbaka. Pappa stod utanför och väntade på mig men eftersom jag blev 15 sen åkte han hem. Schysst pappa va? Så jag fick ta mig hem själv vilket tog väldigt långt tid eftersom att bussen var 10 min sen och att jag på så sätt missade mitt tåg.

Kom i alla fall hem för en timme sedan och jag borde nu egentligen ha packat eftersom att jag åker till öland imorgon efter skolan. Men jag får istället skynda mig hem efter skolan och slänga ihop lite grejer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0