nice

Jag har nu precis kommit hem från en 6 km löprunda. Gud vad det var skönt att springa men segt gick det. Det var nu ett tag sedan jag sprang och man blir fortare trött. Men nu är ju alla läxor slut, så nu ska jag verkligen sätta igång med träningen igen. Jag ska försöka få det till 3 gånger i veckan.
Jag mötte förrästen 2 killar på järvafältet som skulle ta sig till norrvikens station. Min vägbeskrivning blev lite flummig och jag tror att jag sa fel på höger och vänster. Så jag hoppas att dem hittade till norrviken station.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 07:17:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0